Skiter i om du e tjock, smal, fin eller ful

..enda regeln e att vi ska ha så jävla kul.
`
Hallå mina små surfarsmurfar! Vad händer? På den här sidan av världen sitter jag och väntar på att gräset ska växa, typ.. Jag skulle ha gjort en massa grejer idag, bl.a. slingat håret, men det blev inte så för att hela världen verkar vara förkyld och febrig. Utom jag alltså. Så nu sitter jag och kollar när målarfärg torkar. Eller jag väntar på att ansiktsmasken ska verka och nagellacket torka, lika roligt. Det enda inplanerade jag har kvar idag är stallet och dit hade jag tänkt åka på kvällen. Kanske ringer jag min festis och kollar om hon är förkyld-och feberfri och vill umgås med mig. Annars tvingar jag henne, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0