Nattligt ordbajs

Ibland vet jag inte vad jag ska göra av mig själv, så rörig och förvirrad är jag. På något konstigt sätt så rullar vardagen på ändå.
`       Hursomhelst, idag var det chillpille fram tills det att jag skulle till stallet, då blev det plötsligt lite bråttom. Pysslade om min gyllene pålle och red en kort barbackatur, sen direkt till jobbet efter det, slit från 17-22.15. Efter pengatjänandet blev det middag på bussen hem. Eftersom jag planerar att gå ner ungefär 27 kg till bikinisäsongen så blev det en macka och två kexchoklad från pressbyrån. Nu ligger jag i sängen, fryser lite om tårna och vet inte om det är någon idé att ens somna, kan lika gärna göra något vettigt fram tills dess att det är dags att masa sig till skolan.
`
Typ vettigt, som att packa till helgen, då jag drar till Götlabörg med min underbara klass. Ska bli narre, vi ska gå på Liseberg och sen kröka. Som de vuxna kvinnorna vi är. Vi åker på torsdag, eller fredag (minns inte riktigt, huvudsaken är att jag står på perrongen när tåget går) och sen kommer vi hem sent på söndagen. Har fixat Bella-vakt så det slipper jag tänka på.

Kommer inte på något bra avslut så jag säger bara godnatt helt enkelt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0