Löshoppningen som äntligen blev av

Som sagt: idag stod det löshoppning på schemat. Eller, rättare sagt, jag upptäckte att ridhuset var ledigt så jag bestämde mig för löshoppning!
`
`
Jag får fan mer motion när jag är på marken än när jag sitter på hästen, i alla fall konditionsmässigt. Jag var typ flåsigare än Bella när vi var klara.
`
Började med en kort promenad ute i det underbara vädret. Sen gick vi in och galopperade över bommar, hoppade studs. I slutet gjorde jag ett räcke och höjde lite. Bella var duktig, vilket hon visste om och visade dessutom tydligt hur nöjd hon var!
`       Shiet vad jag svamlar, men jag skyller på att jag är trött och kollar på South Park samtidigt som jag bloggar. Yaay, multi tasking! Lägger av nu, god natt på er gullnosar!

Kommentarer
Postat av: Thea

Mysigt ;)

2012-05-12 @ 10:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0