Weeho

Var ledig idag, vilket firades såhär:
.
Träffade Josefine the one and only för morgonfika och en massa babblande. Sen reste vi våra söta rumpor från de obekväma stolarna och åkte på solsemester.
.
Det var typ nice, drömde mig bort till Greklands vita stränder, bekymmerslösa vardag och vilda uteliv igen.
.
Sen begav jag mig till stallet. Tänkte smöra lite för Bella så jag köpte en phet påse morötter som jag sedan släpade på. Väl framme hann jag inte rida men gick en liten prommis och medan jag mockade etc så fick guldklimpen springa av sig i hagen. När jag skulle hämta henne sen så jagade jag på henne lite, och jävlarrr vad hon for! Haha, sen ville hon inte lugna sig tillräckligt för att jag skulle kunna leda henne så jag fick lössläppa henne.
.
Jaja, hon ser cool ut men skenet bedrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0