Today's

Tjollahopp!
.
Sitter och gluttar på Top Model Sverige och chinchillar lite. Min handledare på salongen gjorde min dag när hon berättade att vi bara jobbade halvdag, så jag var hemma till 12.30! O M G vad det var välbehövligt, nu har jag massor med tid att vara i stallet och ändå kunna komma hem i bra tid.
.
Igår blidde det tömkörning/longering för min och Bellas del - vilket gick förvånansvärt bra! Idag tänkte jag nog trimma lite på utebanan eller rida ut på en långritt. Känner mig fortfarande lite oinspirerad efter det sugiga passet i tisdags, men hoppas kunna bota det idag i det underbara vädret.
.
Nu ska jag gå och göra något vettigare innan jag somnar här och låter Bettan sova i sitt bajs. Någon som vill mocka åt henne? Nä, inte jag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0