Mañana bañana!

Godmorgon alla mina läsare! Nu ska jag berätta hur jävla frustrerande och humörsänkande det är att skriva ett fett inlägg, som sen bara raderas. Nä, det ska jag inte, men det är iaf inte roligt ska ni veta.
.
Nu till saken. Gårdagen var bra på många olika sätt och vare sig ni vill eller inte så tänker jag berätta varför:
`
> Det var wünderbahrt väder och hur varmt som helst, fuckin 16 grader när jag åkte till stallet!
> Dagen på salongen var aslugn och jag fick sluta kl 12.
> Pga ovanstående kunde jag komma hem i bra tid, ta det lugnt och äta lite lynch innan jag åkte till hästkollektivet.
> Åkturen på min gula racerbil gick asm, typ. Vi skrittade ut en timme runt husområdet och på vägarna och avslutade med lite skrittarbete på volten. Bella hade med sig raketmotorn i början och hoppade och flög son en tönt. Dock så är jag g-rym på att känna min häst så efter lite g-rymt ridande från min sida så släppte hon turbon. I slutet var hon nästan seg.
>Jag kände ingen stress över att komma hem vilket resulterades i att jag såsade mer än vanligt och spenderade 5 timmar i stallet. Vart hellskotta tog tiden vägen?
> Jag anmälde mig till Värmdö Ridklubbs clear round nästa fredag, så om en vecka leker jag och Lilla B tävlingsekipage! Iiiih!
.
Yay, nu ska jag gå av bussen och vara presterande ett litet tag. Pusshej!
`
High quality, yes!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kika gärna in på vår blogg, den handlar om Anna & Astrid, två satsande ponnytjejer, en som satsar på hoppning och en som satsar på dressyr, hoppas du kikar in och följer vår resa, glöm inte att lämna en kommentar vad du tycker om den!  Kram, förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! <3

2012-03-27 @ 19:05:27
URL: http://powerponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0