Lika bra start på dagen som man blir lovad när man äter en viss frukostflinga

Tjohoooo vänner och ovänner!!
.
Jag är förvånansvärt glad idag! Alltså, god vilken härlig känsla! Det kan bero på solen, kanske på en bra frukost, kanske beror på att jag ska få hoppa ikväll, eller för att Josefine kommer hem imorgon. Eller en kombination helt enkelt? Hursomhelst så gillar jag lördagar.
~~~~~~
Sen vill jag passa på och gratta alla er som fick pris i Equilinas bloggala! Ett phett grattis! Och inte minst vill jag gratta min kära Thea, som faktiskt nominerade mig och på så vis vann ett par ridhandskar från jacson. Vilken otur att hon inte rider längre då, eheheheehehee.. (hon meddelade att hon skänker dem till mig) Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Man tackar! Din ser ut att vara lite mer åt fux hållet med himla snygg den med!

2012-03-03 @ 13:28:47
URL: http://xoffbeat.blogg.se/
Postat av: Thea

Taack! Självklart ska du ha dem käre vän!! Puss på dig

2012-03-03 @ 13:52:53
Postat av: Thea

Taack! Självklart ska du ha dem käre vän!! Puss på dig

2012-03-03 @ 13:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0