Nämen tjena mittbena

Oacceptabelt, tycker ni säkert. Jag alltså, är oacceptabel, pga min dåliga fallenhet för bloggning. Trots detta så tvingar jag mig själv att ha blogg och se då hur det blir.. Trots detta så fortsätter ni att klicka in här och envisas med att ge mig dåligt samvete. Nu ska jag ta mig i kragen och börja igen!
.
Jaha, hur är det med er efter vår långa frånvaro från varandra? Själv sitter jag i min favoritfåtölj med en chiclit, nymålade naglar och ett glas rosé. Jag har tagit studenten, det är sommar, jag har cashflow och min häst är halt. Kunde livet vara bättre?! Kommer med en bättre resumé när jag orkar, nu ska jag fortsätta leva som den diva jag är. Puss på mun!
.

Kommentarer
Postat av: Thea

Äntligen!!!

2012-06-07 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0