Men tjaaaa!

Eftersom det är något fel på blogg.se, internet, min mobil och världen så kan jag inte lägga upp en bild. Med bilden jag hade tänkt lägga upp skulle jag ha visat att jag sitter och äter frukost bestående av jordgubbar, träflisflingor och mjölk i solskenet på verandan där man även ser gräsmattan, blommor och mina nakna fötter. Oj, vilken lång mening det blev.

Man märker att man är en dålig bloggare när det känns konstigt att uppdatera sin blogg. Något drastiskt måste göras åt det. Jag lovar inte att uppdatera regelbundet då jag har lite annat att fokusera på. De som undrar kan ju komma fram till mig och fråga, så slipper jag sitta och bikta mig inför halva jordens befolkning (för det är så många som läser min blogg).

Eskimåpuss på er!

Kommentarer
Postat av: Thea

Sherlock snart!!

2012-06-29 @ 19:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0