Jippie

Datorskiten defragmenterar fortfarande.. -.-
.
Imorgon ere skola, yay..! Egentligen borjade terminen idag men eftersom jag inte fick nagon somn inatt sa tog jag ledigt forsta dagen. Jag gick och la mig kl 23 och somnade ca 04, sa jag tyckte att jag fortjanade lite sovmorgon och sovmorgonen blev till sovdag, hehe.
Imorgon tankte jag som sagt aka till skolan, hoppas att jag far sova ordentligt. Efter allt arbete beger jag mig till stallet, antingen later jag Bella vila eller sa kanske vi gar pa promenad i morkret. Hursomhelst har jag massor med grejer att gora som jag skjutit upp, t.ex tvatta boots och benskydd, putsa trans och stovlar och lite liknande. Men jag maste bara overleva skoldagen forst. (vilket ordbajsande det blev nu) Pyss

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: åh vad glad jag blir! man känner sig så himla hopplös när det inte finns någon som förstår en, men uppenbarligen gör det ju det nu. har ingen aning om vad borderline är, för min del tror jag mest att olika saker har byggt på varandra under året och nu kommer jag liksom inte ifrån någonting... :/ men tack så jättemycket för din kommentar! :)

2012-01-10 @ 00:36:37
URL: http://tradgardstomten.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Vi har börjat med HOT or NOT på vår blogg, var med du också; http://jedressage.blogg.se/2012/january/hot-or-not.html

Kram :)

2012-01-10 @ 12:57:22
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0