Very important stuff


Idag var det meningen att jag skulle till vårdcentralen kl 10 på morgonen. Jag åkte dit också och drog dessutom med mig Josefine, vi var där 20 minuter innan och jag skulle anmäla mig och betala i receptionen/kassan. Då säger (den jävla) tanten att jag har tid imorgon kl 10! Suuuuck! Efter lite letande, ringande, suckande, svärande och om och men så åkte vi iväg och köpte lunch innan jag åkte tidigt till stallet. Jag hade kunnat åka till skolan och vara med under resten av lektionen, men eftersom mitt humör var förstört så orkade jag inte. Tack och lov för att Josefine var med mig annars hade jag väl brutit ihop. Jaja, jag kanske överdriver lite men jag är lite instabil av mig.

Jag åkte iaf till stallet sen och satte igång med mockningen etc. och sen hämtade jag min pålle i hagen. På vägen upp från hagen stannade vi och åt mellis.

Man tager vad man haver

Dagens ridpass utövade vi i ridhuset. Jag ställde upp ett litet rättuppstående på ca 70 cm som vi hoppade lite på, mest för att komma igång med hoppningen igen lite långsamt. Hon fick ju hoppa lite igår också under lösgalopperingen och sen ska vi hoppa på lördag också så vi är på g! Vi laddar inför clear round-tävlingen på klubben i mars :D

Efter hoppningen iaf så gick vi på en skrittur i snön och sen var det dags för Bellas efterlängtade massagebehandling.

Ärligt talat så hade jag ingen aning om vad jag skulle skriva om idag, det blev inget vettigt iaf, bara en massa ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0