Godmorgon, goddag, godkväll


Godmorgon på er!

Sitter och äter frukost samtidigt som jag kollar på Ponnyakuten och skriver ett snabbt inlägg till er. Jag är nu klar att åka till vårdcentralen och hoppas innerligt att jag faktiskt har tid nu, annars åker jag hem igen och sover.
       Efter vårdcentralen å¨ker jag till skolan och efter skolan åker jag till stallet en snabbis och tar hand om Bella-Baby, hon får vila idag så det går fort. Sen ska jag vara kattvakt, duscha och sova!

Är mitt liv förutsägbart? Man kan väl säga det. Hur ser er dag ut?


Bella hälsar!


Kommentarer
Postat av: Evelina - Missa inte HÄSTBLOGG-GALAN 2011 med massor av fina priser!!

Hmm, jag ska ut i stallet och prova lite grejer på Corle innan jag släpper ut, sedan ska jag städa upp lite innan min svägerska kommer på lunch. Sedan blir det väl inte så mycket mer... ^^ Mocka och trickträna lilleman ikväll :P



Sv: Det finns ett par st under kategorin "Övningar och träningstips", mest hoppövningar. Jag tycker det är svårt att komma på övningar nu när jag rider så "simpelt" :P

2012-01-24 @ 09:44:37
URL: http://equilina.se
Postat av: Siri

1. Sitta på jobbet i åtta timmar och göra ingenting.

2. Äta

3. Åka till stallet

3,5. Äta

4. Göra ingenting

4,5. Äta

5. Sova

2012-01-24 @ 16:50:43
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0