Shoppat!


Igår åkte jag till Hööks innan stallet och fyndade ett snyggt skrittäcke! De har 20% på alla täcken just nu.




Vattentätt och med lite reflexer. Det skiftar lite i lila och passar bra.

Idag träffade jag min kära Josefine i Nacka Forum efter skolan. Vi började med en sväng på Zara och sen tog vi en fika. Jag fyndade en dunväst och ett par shorts! Ni får kanske bilder på dem imorgon, när bilduppladdningen vill fungera ordntligt igen.. Tanken är ju att jag ska använda västen till vardags men gissar att jag kommer ha den i stallet en hel del också, hehehe ;)


Kommentarer
Postat av: Thea

Åhh vad mysigt, får ses snart!

2012-01-19 @ 23:17:20
Postat av: Sirop

JAG ÅTERSTÄLLER ORDNINGEN MED BESKED OCH STORA BOKSTÄVER.

2012-01-20 @ 09:51:03
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0