Efter regn kommer solsken?


Nej, ingen direkt framgång på datorfronten.. Jag avbröt överföringen då jag inte orkade med att det tog så lång tid och internet går fortfarande såhäääääääääääääääääääääääääär långsamt.. Det känns som om jag lever på stenåldern och jag blir så irriterad på att det bara inte vill fungera! Bara motgångar hela tiden.

Nåja, nog negativt nu!

Positivt: det har kommit en massa snö under natten och dagen! Glad? Yes! Imorgon ska jag åka till stallet så tidigt som möjligt, fast det blir väl att jag kommer dit vid halv fem ungefär med tanke på skolan. När jag väl kommer dit i alla fall ska jag snabbt klä på Bella och kasta ut oss i snön. Hoppas bara att den håller sig kvar och att det är någorlunda ljust.
       Jag gillar nämligen när det kommer snö, är det vinter och kallt kan vi lika gärna ha en fin och ljus vinter - enligt mig. Fast jag kom på här om dagen att den riktiga anledningen till att jag vill ha snö är för att kunna rida i den. Så det måste vara bra snö, gärna lätt pudersnö ca en halvmeter högt. Och den måste försvinna senast första mars! Annars kan det vara snöfritt, bara inte underlaget där jag rider blir dåligt, ex. hårt, ojämnt och halt. Haha, hard to please?

(jahapp, nu går det inte att lägga upp en fakking bild på bloggen heller. piss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0