Jahapp

Sitter och tuggar glass med hallonsylt medan datorn laddar over bilder som Johanna har skickat. Det gar riktigt segt, sjukt segt faktiskt. Eftersom mamma har bytt internetoperator (typ liknade) sa gar det precis sahar seeeeegt! Dessutom kan jag inte gora ett dyft pa datorn under tiden, sa jag far blogga via mobilen nu for stunden. Alltsa blir det inga bokstaver med prickar, ringar, apostrofer etc. -.- Nar grejer borjar samarbeta lite igen tankte jag dela med mig av min veckplan i ridningen och dessutom, saklart, ge er fotona fran i helgen.
.
Hoppas saker flyter pa battre for er an det gor for mig.. P♥ss
.

Kommentarer
Postat av: Hanna & Rebecka

Nu är veckans blogg avgjord! Gå in och kolla om det var du som vann (här: http://dailyhorses.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-1.html) och var gärna med i nästa veckans blogg också! :)

2012-01-16 @ 18:37:56
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0