Dagens


¡Hola Amigos!

Idag började jag dagen med att försova mig lite, alltid lika härligt. Sen slog jag två flugor i en smäll och gick morgonpromenaden med Tuffa samtigt som jag gjorde mitt jobb som kattvakt åt våra grannar. Gick sen hem igen, åt frukost, stressade mamma lite och fick skjuts till stallet. Jag hade möte med Ida som skulle följa med mig ocg Bella på ridturen och fota lite, och vi hade kommit överrens om att träffas kl 12 då jag skulle vara klar att sitta upp. Jag kom till stallet 11.30 (tack mamma.. -.-) och fick stressa lite med tanke på att jag hade tänkt linda benen på hästis. Men var inte oroliga mina vänner, vi klarade det med några minuters försening ;)

Vi gick på en uteritt runt sandtaget idag då det var det enda stället (förutom ridhuset) som inte var snooorhalt! Vi gjorde av med lite överskottsenergi i sanden och sen skrittjobbade vi lite på ridbanan.



Såhär såg vi ut idag
Dagens outfit gick i svart, lila och ljusbeige/vit :) Gillade denna outfit på oss!

Fotona från idag kommer inom kort, precis som de Johanna tog förra veckan hehe..


Kommentarer
Postat av: Linna

Man såg inte riktigt hela outfiten :( men fint det man såg!

2012-01-22 @ 00:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0