Bloggare ej värd titeln

Jag veeeeeet att jag inte har skrivit igar eller idag, men jag skyller pa att jag har haft mycket att gora. Vilket ocksa ar sant:
.
Min forutsagbara dag i forrgar visade sig vara ganska oforutsagbar. Allt flot pa bra under dagen och allt var precis som jag trodde den skulle vara (men med nagra glada overraskningar) och jag sag mig sjalv sitta vid datorn pa kvallen och skriva om min vanliga vardag. Men! Nar jag kommer till stallet och ska borja borsta ponnyhesten min, ser jag att hon har ett jack i underlappen. Ett fult ett. Borjar undersoka lite och ser att aven tandkottet ar skadat. KUL, tanker jag och garvar munnen av mig (det ar fult att ljuga). Det blev till att kalla pa veterinaren, hon kom morgonen efter kl 10, sa jag kom till skolan kl 14, hehe..
Anyway, efter 2 sprutor med drog blev Bella tillrackligt lugn for att man skulle kunna undersoka. Det sag okej ut. Om sparken, som jag antar ar orsaken, traffade fel sa kanske hon tappar tanden men det var ingen stor risk tydligen. Vi fick ett recept pa Metacam - smartstillande och nagon antibiotika jag inte minns namnet pa, sa nu blir det medicinering och lugna ridpass ett tag, utan bett i munnen. Ingen hoppning pa lordag alltsa.. :(
.
There! That's all I had to say. Hoppas ni star ut med texten trots att den saknar tre viktiga bokstaver. Internetet fuckar upp sig sa det blir till att blogga fran mobilen, och da blir det pa detta viset..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0