Nä ja e inte bitter

Har kommit hem från stallet, bytt om från the skintight jeans till översizade mjukisar, sitter nu i soffan med ett glas rosé och kollar på när mamma lagar mat till oss. Låter det nice? Det är det också! Båda småsyskonen är iväg så det är bara vi hemma, så efter le middag blir det filmmys.
.
Sitter och tänker på hur jävla kul jag ska ha det på sportlovet (som började idag). Jag ska inte alls tänka på att alla utom jag i mitt gangsta-gäng åker utomlands, ska inte ägna dem en enda tanke! Josefine åker till fucking Egypten med le boyfriend och kommer hem på söndag, Emma och Thea åker till London och kommer hem på typ torsdag.. Forever alone? Jag får väl helt enkelt vara med Bella hela tiden, anledningen till att JAG inte har råd med resa.. Sen så har jag ju faktiskt fler vänner än de tre. Hör ni det, Emma, Thea och Josefine? Jag klarar mig nog ska ni se!!

Kommentarer
Postat av: Thea

Naw... Vi får umgås när vi kommer hem!!

Hhahaha! "le" hahhahah! Derp!



Ses snart!

Puss

2012-02-25 @ 23:13:54
Postat av: Emma

Nejnej inte bitter ;) Som Thea säger, vi får ses när vi kommer hem :D Ha det bäst på lovet nu!!

2012-02-26 @ 12:05:43
URL: http://totallyoff.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0