I change what I can change and hope pathetically that the rest will change too

Jo, alltså.. Det var ju så att jag skulle plugga när jag kom hem efter skolan men när datorn inte samarbetar och vill ansluta till internet så pallllar jag inte anstränga mig för att få den att funka. På något sätt var det meningen att jag inte skulle plugga, det kanske ska bli oväder och så slår det ner en blixt i datorn. Då är det tur att den är avstängd eftersom jag inte orkar hålla på och rakpermanenta håret efter det. Så, nu känns skuldkänslorna mindre.
`
Imorgon händer det grejor!Först ska jag genomlida en skoldag, sen åker jag till min kära salong där jag praktiserar - för jag ska nämligen köpa min saknade hårfärg tillbaka! Har varit mörkhårig i lite över ett halvår nu och det är dags för förändring! Det tar ju ett tag att bli riktigt blond när man är så pass mörk som jag är (eller var, har redan genomgått en blekningsbehandling). För en vecka sedan var jag mörkbrun, en 4:a-5:a för den som kan frisörspråk. Nu är jag typ ljusbrun, en 7:a, och imorgon hoppas jag bli klar = härligt blond med kalla toner, en 10:a-11:a. Iiiih, är lite nervös måste jag erkänna men åh så skönt det ska bli! Så fram med era bästa blondinskämt nu, jag är redo!
.


`
Bilder från 9:an respektive 1:an/2:an. Tänka sig, att jag faktiskt har varit långhårig också!

Kommentarer
Postat av: Maxine

Du passar så fint i blont så kör på det! ;D

2012-04-02 @ 20:27:54
URL: http://zini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0