Plötsligt så rullar det på!

.
Det har varit en produktiv dag idag, men resultat och framgång - vadå fredag den 13? Jag började med en arbetsintervju (saay wooooot?). Japp, jag är rätt så grym. Till på köpet så gick det bra! Jag blev ordentligt grillad men hanterade situationen som ett proffs. Jag blir kontaktad inom en vecka, då får jag veta hur det ter sig och då får även ni veta vad det är för jobb.
.
Efter intervjun gick jag till pressbyrån och väntade på min kära vän Lalla tills min rumpa somnade eftersom hon gymmade för länge och kom försent.. Hon blev snabbt förlåten när hon bjöd på latte på mitt favvofik Café Rival. Efter lite kaffedrickande och ventilerande så drog vi vidare till Sandy's, åt oss proppmätta och ventilerade lite till.
.
.
Jag ska inte klaga på dagen. Förutom vädret kanske, det sög.

Kommentarer
Postat av: Thea

Nice asså!

2012-04-14 @ 00:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0