Nollställd

Känner mig helt nollställd i huvudet, men samtidigt alldeles för överaktiv. Jobbig känsla det där.
`
Idag hade vi nationellt prov i svenska B, det skriftliga. Jag valde att skriva en krönika om "att våga ta steget"
, att man skulle bryta sig loss från sina gamla levnadsvanor om man inte mådde bra i dem. Blev en jävla massa svammel, men fick även in lite relevanta grejer. Bl.a. så jämförde jag livet med ett par gula mjukisbyxor och kunde referera lite till mig själv. Är säker på att jag får MVG.
`      Efter 4 och en halv timmes konstant bankande på tangenterna så var jag äntligen klar, svävade iväg snabbt som attan till bussen och hamnade hemma. Nu ska jag packa ihop lite grejer och sen bege mig till Thea pea päron pung (varför säger man så??) där hon ska hjälpa mig att plugga lite PLU-koder. Sen åker jag till stallet och sitter i möte, sen åker jag tillbaka till Thea, sen sminkar vi oss, sen åker vi till Josefines skiva, sen åker vi hem tidigt och sover. Jag måste nämligen jobba imorgon kl 08, better be fit then!

Kommentarer
Postat av: Thea

Det går nog bra ska du se :)

2012-04-26 @ 00:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0