Mjaaaou

Godmorgon (för det är fortfarande morgon va?)! Sitter på bussen påväg hem från Johannah där vi sov inatt/imorse. Skivan dog runt kl 01-02 så då drog vi på efterfest på collage. Bara en trappa upp, soft. Hängde där ett tag, sen drog vi oss hemåt, somnade väl runt 04. Rätt så tidigt ändå tycker jag.
.
Sen måste jag bara få tycka om min mentor och svensklärare lite. Hon är så jävla skön och rolig (och skitläskig), stannade länge med tanke på att hon förmodligen har lektioner idag. Hon sa dessutom igår att efter skivan fick man lägga till henne på facebook, varpå alla tog upp sina telefoner och skickade en förfrågan. Hahaa. Vi blev dock lite oroliga över att hon nu kommer ha ännu bättre koll på oss, men tydligen så läser hon allas bloggar, vi som nu har det, så hon har nog redan stenkoll. Vetefan hur hon fått reda på hur vi har bloggar och dess bloggadress, men hon har väl sina sätt.
`       Hursomhelst, hej Dimitra! Hoppas att du inte betygsätter de skriftliga fel jag gör i inläggen och att min grammatik är till belåtenhet. Du är den bästa lärare jag haft under dessa 12 traumatiska skolår. Säger det inte för att fjäska, faktiskt! Tack för att du tror på mig (eller låtsas iaf).
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0