Hepphepp, bråttom bråttom

Balla balla alla! How ya doin'?
.
Idag var det upp tidigt, hepphepp, och gå ut på hundpromenaddejt med Amanda och hennes lilla chiuaua Mira. Hepphepp, powerwalk (slögång), prat och hundbus -mysig start på dagen! Sen var det, hepphepp, bråttom att fixa resten, hämta Johanna och åka till stallet. Åkte runt på ridbanan, vilken hade uselt underlag, och trodde jag var grym. I slutet fick Johanna sitta upp och känna på Bella lite.
`       Efter stallet var det, hepphepp, bråttom att lämna Johanna i strömma, åka hem, duscha, äta och flyga iväg till bussen där jag nu sitter. Är på väg till Farsta där min vän Teo bor. Han har lurat mig till att glo på skräckfilm med honom, så mmm.. Fan vad smart jag är som går med på sånt.
.
Hittade för övrigt detta charmtroll i Bellas hö idag. Stackars liten.

Kommentarer
Postat av: Thea

Är det en orm?! :0

2012-04-11 @ 23:27:15
Postat av: melinda eriksson

Ja faktiskt, molnigt men det gick! Sen fick dom sig jävlar en stöt så nu är det färdigrymt! yay

2012-04-12 @ 15:17:40
URL: http://melindaeriksson.blogg.se/
Postat av: Ida

Assåååå ehhhh är det där en orm?! :O rädd

2012-04-17 @ 08:22:51
URL: http://galnariders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0