Det går bra nu, kompis det går bra nu

Pengar rullar in som det ska nu, kompis det går bra nu.
`
Jag tror att någon här har varit jäääligt duktig den senaste tiden! För två veckor sedan hade jag inget jobb alls. Höll på att diskutera med Teo när vi sågs om vad jag skulle göra åt min arbetslösa situation och vi försökte komma fram till vad jag egentligen ville jobba med. Vilket var en ganska lätt fråga med tanke på att jag kunde jobba med vad som helst, bara jag får inkomst! Sen hände det plötsligt något och jag, som har varit helt arbetslös sen 1 november, har nu plötsligt två jobb! Hur grym är jag inte?? Nu problemet bara det hur jag ska få ihop de båda jobben, men jag kommer nog på någonting!
.
Morgondagens planer: först snooza alldeles för länge och bli försenad, sen åka till stallet och sköta om mitt ♥, sen åka hem och fräscha till mig lite för att sen ta 12.45-bussen till skolan och ha mösspåtagning! Nu är studenten blott en månad bort, nästan så man kan ta på den.Ska bli najjs.
Pusss

Kommentarer
Postat av: Thea

As grym!

2012-04-27 @ 02:29:40
Postat av: Thea

As grym!

2012-04-27 @ 02:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0