Dat feeling

Skön känsla! Kommit hem från stallet, ätit middag, klätt av mig och nu sitter jag i sängen med favoritfilten virad runt mig och en kopp te i handen. Är sådär skönt trött, både i kropp och huvud. Kommer nog sova gott inatt, då jag dessutom inte sov så underbart bra föregående natt (Teo glömmer lätt att jag sover bredvid och lämnar sisådär en dm åt mig att sova på..).
.
Idag fick skrutten vila från arbete och vi gick istället på en liten promenad. Jag upptäckte att hon ömmade lite i ryggen när jag kände på henne, så hon får ta det lugnt ett litet tag. Dock så gjorde vi oss inte lata bara för att vi inte trimmade skiten ur oss. Vi jobbade nämligen på ledarskapet och att hon skulle bli lugn och lyssna på mig även fast det var halvmörkt ute. Det var självklart svårt med hennes nerver men jag blev inte överkörd idag iaf!
.
Hell yeah!
`
Stannade dessutom och kikade lite på när Felicia red för Marianne. De övade på relaterade avstånd och fan vad bra det gick för dem. Hon är grym på att rida den där, måste sätta upp henne på Bella någon gång.
.
Med det sagt tackar jag för mig och säger godnatt! xoxo (//gossipgirl, höhö)

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag höll på att skumpa av Lars, vet inte hur nyttigt det är för pullan.

2012-04-12 @ 23:25:34
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0