Barbacka dressyr


Som sagt: underbart pass barbacka på ridbanan igår! Dressyren har inte känts så bra på länge och Bella var verkligen samarbetsvillig.

Vi började med en mysig skrittur tillsammans med Emma på Sambo och Sara på Latifa, sen in på banan för lite arbete. Vi började lite busigt med lek i galoppen vilket definitivt uppskattades av Bella. Hon drog iväg som skjuten ur en kanon och gick inte att få stopp på, tillslut fick jag dra in henne på en volt när jag höll på att åka av men ååh vad roligt det var!
       Nåja, någon måtta fick det vara. Jag undrar om det kan ha varit att hon fick busa lite i början eller om hon bara hade en bra dag, hursomhelst så gick hon jättefint och det kändes som om vi jobbade som ett riktigt team! Jag kände hur hon verkligen jobbade under sig, krökte på nacken och höjde ryggen. Allt kändes så bra.


Leriga fötter.. Ett resultat av regnigt väder.


Haha, mysigt med rykt eller?


"Ska du fota?! Då ser jag ut såhär!"


"Jahaa, kommer du med godis?"

Charmig häst jag har ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0