Unbalanced


Det är sjukt hur mycket sämre man (jag) rider med endast ridskor/jodpurs istället för med chaps eller stövlar. Ankeln får ju inget stöd och blir obalanserad vilket leder till att jag blir obalanserad vilket i sin tur leder till att Bella blir obalanserad.
       Vet inte egentligen varför jag inte använde stövlarna idag vilket jag annars alltid gör, iaf när jag rider med sadel. Jag antar att jag inte orkade putsa dem efter.. Vid de tillfällena jag rider barbacka så är det ju okej men det här var sista gången jag kombinerade sadel och obalanserade anklar.

Så, det var lite om dagens. NU blir det efterlängtade Desperate Houswives amagaaaaaad!! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0