Sandra slösar


Som sagt: jag har shoppat galet i helgen vilket var sjukt kul då jag inte har köpt något till mig själv på länge, det är Bella som har skämts bort den senaste tiden. Men så igår fick även jag lite prylar :D Shoppingen fortsatte idag efter skolan så jag har verkligen spenderat denna helg. (Måste dock försvara mig med att jag faktiskt jobbade och tjänade pengar också.)


Übermysig stickad kofta med mysfoder i huva, ärmslut och i öppningen. Från Zara ca 560 kr.


Transparent linne i leopardmönster från Vero Moda, kostade ca 150 kr.


Vit tisha med text, också från Vero Moda, också ca 150 kr.


"Life is simple, don't make it complicated"


Svart linne med dragkedja i ryggen från Vila. Tror dock att jag ska lämna tillbaka den, därför ser ni prislappen som jag diskret försökte gömma, men misslyckades..


Ear-cuffs silverfärgad, Glitter ca 30 kr.


Ear-cuffs guldfärgad, Ur & Penn REA ca 30 kr.

Dessutom så blev det lite (läs mycket) presentköp också plus lite annat smått och gott. Skor bl.a.. Kul var det iaf!


Kommentarer
Postat av: Thea

Fina kläder du köpt finis!

Puss

2011-10-11 @ 16:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0