Weho


Ovanligt men jag ser faktiskt fram emot morgondagen!

  • Först är det kunddag i skolan då jag ska klippa Nicole, my Wife. Lite pratstund och skitsnack med henne och så kommer lilla dottern Chloe med vilket blir kul.
  • Sen rullar jag lite tidigare från skolan för att gå på färgkurs med de andra tre praktikanterna från lé salón. Det börjar 14.30 med fika, sen kommer det tryckas in information i våra hjärnor fram till middagen, sen lite mer information tills vi slutar 20.00.
  • Efter kursen blir det lite coolt häng i stan med Emma, Thea och Josefine för att sedan gå på Breaking Dawn-premiären kl 21.15.
  • När vi sett klart filmen drar vi till Ödenplän och sover.

    Yaaaay :D (jag är så corny)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0