Sista november 2011


Håller på att göra mig i odning för att träffa Thea. Sen röjer vi lite och sen börjar kvällen som aldrig kommer ta slut, vi ska parta som om det inte fanns en morgondag. Passande nog har jag fått en snygg vagel i ögat, stor som en fotboll. Yaaay. Jag lär ju känna mig grymt snygg också, eller så låter jag helt enkelt de andra tjejerna få alla ragg ikväll. Kul att jag har något att sätta på kroppen också, kanske får panikshoppa något med Thea.. En jävla massa ordbajs blev det men jag orkar inte formulera om meningarna.

Nu ska jag gå och leta upp en kirurg som kan skära bort bölden. xx


Kommentarer
Postat av: Emma

Och du tjatar på mig att uppdatera... Man ska inte kasta sten i glashus ;)

2011-12-04 @ 11:47:09
URL: http://totallyoff.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0