Le show de fashione - backstage


Ja, modevisningen var det ja. På torsdagskvällen ställde jag klockan på 04.00 (04!!!!!!!!) och på morgonen efter steg jag också upp så tidigt. Fixade håret, sminkade mig, packade ner allt jag skulle ha med, slängde i mig lite frukost och åkte hemifrån kl 06. Hamnade på Älvsjömässan kl 07.30 - död - och hann sitta ner och vila lite i en halvtimme innan dagen började. Från 08 till 16 var det full rulle lussebulle utan någon plats för andrum. Det var smink, hår och catwalk som skulle göras och snacka om att jag kände för att amputera bort hela kroppen efteråt.



A lot of mäke üp






Hahaa, vet inte vad jag hade gjort för att förtjäna dessa blickar.

HAHAAHAA!














Tillfixning inför andra visningen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0