Didn´t see that one coming, did ya?


Jag ska berätta en hemlis: NU ERE KLIPPT!

Jo, det är klippt. Håret alltså. Det är borta. Försvunnet, avhugget, ligger just nu i en soppåse på min praktikplats och har det gött. Vilket betyder att jag är korthårig. Igen. Fast ännu kortare. Har aldrig varit såhär kort någon gång och kortare lär det väl bli om ett tag, när jag vant mig lite.

(kände nyss med handen i nacken och asså shiiiiiit, det är kort!)

Äntligen försvann de halvlånga, tråkiga längderna som bara var i vägen.

(kände precis i nacken igen, kan inte sluta..)

Jag vet att det är nu den där obligatoriska bilden på håret ska komma, men eftersom jag hatar att fota mig själv så får ni vänta lite tills det kommer en spontan-bild som någon annan fotat. (jag vet, jag är en sån teaser. Mohaha) Om ni väldigt gärna vill ha en bild så kan ni få en annan. Vad sägs om..



..Snusk-Bella?


Kommentarer
Postat av: Amanda mårtensson

Haha söta Bella! Fint och hon värkar verkligen glad :). Mvh Amanda

2011-11-21 @ 22:58:59
URL: http://mhandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0