Vardag lixxom

Jo, och sa var det det dar med kidnappningen. Eller nastan kidnappningen, men det var fan trauma for mig. Jag sitter i bilen pa en Ica-parkering och vantar pa att pappa och Rasmus ska bli klara med handlandet. Nar jag sitter dar i godan ro och leker med mobilen och sysslar med andra viktiga grejer, da kommer det en man med cigg emot bilen. Eftersom jag var klar med de otroligt viktiga grejerna sa iakttog jag honom. Han stannade ca 7 meter fran bilen och bara stod och smuttade pa sin cigarett och fran mitt hall tyckte jag att han kollade mot mig. Sen gick han sakta mot bilen igen och kom ganska nara, typ som om han ville prata med mig. Snubben rundar motorhuven och staller sig pa andra sidan, nagon meter bort, och kollar runt lite. Sen vander han sig om och kommer sadar obehagligt nara bilen igen. Vid det laget satt jag och bara glodde pa gubben, redo att typ.. kanske flippa galnaste karatekid-kicken i huvudet pa honom, eller liknande. Han gick sakta runt bilen igen, fimpade och stack. Typ, eeeeeeh.. vaaaaaaaah? Hade han stannat aningen langra hade jag fan hoppat ur bilen och ba "nej, jag vill inte aka bil med dig eller ens se dig i narheten, sa dra!"
.
Jaa, mitt liv ar fullt av spannande moments. Borde bli hemlig agent eftersom jag ar sa spannande.
I ovrigt har det varit stromavbrott pa hela varmdo, vilket var ganska spannande det med. Speciellt att mocka i kolsvartness, ganska roligt. Inget jag rekomenderar dock, inte om det gar att undvika.

Kommentarer
Postat av: Thea

Hahahahahaha! Du skulle ha kört Ninja kicken! Haha men fett creepy gubbe... Hade typ flippat ur!

2011-12-27 @ 20:37:54
Postat av: Thea

Hahahahah! Fett creepy! Hade typ skitit på mig! Du skulle ha kört karatesparken utan tvekan!

2011-12-27 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0