Morgon 26 aug



God morgon!

Var ju som sagt hos min kiropraktor igår och hon tyckte att det såg mycket bättre ut men jag måste fortfarande ta det lugnt så hon uppmanade mig till att inte rida eller fixa i stallet helgen ut åtminstone.. Vi får väl se hur det kommer gå, hehe, i och med att det är medryttar-provridning och jag jobbar i stallet imorgon, sen så har vi morgontjänsten på söndag.. Dessutom tänkte jag nog kanske åka dit en kortis idag bara för att mysa lite med Bella, även om jag har hjälp utav Emma.

Sen så var jag i stallet igår också efter kiropraktorbesöket. Nellie, nya medryttaren, skulle rida och jag var med och hjälpte till lite eftersom hon inte kommit in i rutinerna ännu. Fast jag mockade då inte ;)

Idag blir det en lugn dag! Är solo hemma, förutom alla djuren, så jag ska bara göra typ ingenting. Det börjar bli lite långtråkigt att bara vara hemma så jag åker nog en sväng till stallet idag med, kanske kan ta och bada det lilla odjuret så hon är ren till provridningen imorgon? Det kan väl ändå inte skada ryggen?


Lilla Sessan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0