Lunchblogg

Sitter och avnjuter min lunch mitt i allt ryggskott. Ska snart gå in i duschen och åka på återbesök hos kiropraktorn för att se hur skadan har utvecklats.
       För att ha något att göra så kollar jag samtidigt in lite prylar till mig och Bella som jag kan shoppa när jag får lön och studiebidrag :) Suktaaaaaaaaaaar





    

Ett träns med pullarnosgrimma från Claridge House hittat hos Hööks


  


Ridbyxor från Animo. Så snygga och ser ut att ha grym passform!


    

Jag tycker iaf att de har världens härligaste färg, oavsett vad andra tycker ;) Från Haglunds


     
Mysig stickad tröja hos Hööks (till Josefine också)



Längtar efter inkomsterna!




Kommentarer
Postat av: Annie Pettersson

sv: det är soft up stigbyglar som jag köpt från Toprider, de är superbra och väldigt säkerhetsmässiga:)

2011-08-25 @ 14:59:10
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0