Godmorgon!

Skitduktig som jag är så försov jag mig och missade jag bussen imorse, då eftersom bussarna går så sällan här så fick jag plötsligt lite tid över. Snart ska jag ta en liten promenad med Tuffa i morgonsolskenet :)




Igår tänkte jag, innan jag åkte till stallet, att vilken tur att det inte regnar för det hörde jag att det skulle göra på kvällen/natten och det är inte mysigt att åka moppe då. Sen hinner jag vara i stallet ett tag innan det börjar ösregna och jag tänkte att vad skönt att jag bestämde innan att Bella skulle få vila så det kanske skulle ta ett tag innan jag var tvungen att vara ute i ovädret. Medan jag väntade på att det skulle avta så fixade jag lite saker som behövde göras, bl a tog jag hand om den rena tvätten. Sen blev det så iaf att jag satte mig på en blöt moppe och åkte hem i regn och blixtväder.. Min tappra moppe ♥


Doften av nytvättat

Nu ska jag gå och kissa Tuffa.


Kommentarer
Postat av: Lina

Ett sånt schabrak har jag med:)

2011-08-30 @ 08:40:32
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband!

Sv: Låter som en bra plan! =)

2011-08-30 @ 11:41:22
URL: http://equilina.se
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband!

Sv: Använd en pisk för att förstärka din drivning tills hon förstår dig bättre, har du provat många gånger? Ibland tar det ett tag innan poletten trillar ner och de förstår att man inte håller i! :P

2011-08-30 @ 16:27:03
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0