Men jag klagar inte

¡Hola! ¿Que pasa?
.
Idag ska vi prata om träningsvärk, min träningsvärk. Jag har nämligen så förbaskat mycket träningsvärk från olika faktorer.
.      Det började i söndags då jag blev bortrövad av mina mongovänner till en poledancing-studio! Fan vad kul det var! Och ack så jobbigt också! Men fan så kul! Man kände sig så otroligt sexig när man svävade runt stången (fast jag gissar att jag såg ut som en gravid orangutang som knappt lärt sig klättra i träd). Dock så var jag ju inte riktigt musklad till att göra alla de rörelserna, så jag dog lite dagen efter. I armarna kände jag inte ett smack, får mer träningsvärk av att mocka Bellas box, men i magen däremot! Det smärtar fortfarande när jag skrattar, vilket bara gör att jag skrattar ännu mer. Fan.
.      Dagen efter, i måndags, fick jag någon akut sjukdom som gjorde att jag ville träna ännu mer. Jag värmde upp med 15 minuter powerwalk tillsammans med hunden, sen körde jag styrka medan hon tittade på som nån störd pt som bara stirrar obehagligt tills man slutar whina. Jag förstår inte varför jag plågade mig när jag redan hade denna djävulska värk.. Huromhelst så kände jag mig grym efteråt. Det kanske är ett av symptomen.
Efter det, i tisdags, tömkörde jag Lilla B på utevolten vilket inte gav någon träningsvärk men en jävla massa konditionsträning istället.
.      I onsdags var det som sagt Emmas studentskiva där mina ben jobbade som trumpinnar på dansgolvet = träningsvärk i vaderna. Igår lät jag mig vila och idag ska jag till stallet och åka havremoppe. Blir ingen tävling för vår del idag, kan förklara i ett separat inlägg.
`
Hursomhelst så är det synd om mig som har tränat så mycket. Men jag är ju en tuff brud med skyhög smärttröskel kom jag ju på nu. Eller så känner jag grym smärta men är hård nog att maskera den. Det sista lät bäst så vi kör på det, så ni kan sluta tycka synd om mig nu. Tack ändå ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Thea

Haha gravid orangutang, bästa!

Störd pt! Haha ser det framför mig! Hahahaahah

2012-03-30 @ 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0