Söker jobb..

..och fasiken vad roligt det är. Dessutom är det äckelväder så istället för att vara i stallet så lät jag min medryttare ta hand om Bella. Nu ångrar jag mig lite, vill vara med min häst och inte sitta och hitta arbete (vilket jag egentligen behöver vilket jag vet). BLÄÄ! Ska kanske gå och hitta något att äta, eller sätta mig och slå huvudet i väggen. Vet inte vad som bäst fördriver tiden så jag kanske testar båda. Efter det ska jag hitta jobb!
.
Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har! Tell me, please.


Kommentarer
Postat av: sara

sv. Eller hur! Tror Z kommer hoppa lite extra bra över det eftersom att det är rosa ;) Haha!



Porrig bild.

2012-04-10 @ 16:25:59
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Minnah

Idag blir det shopping!

2012-04-11 @ 09:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0