Ryggövningar

Bella har varit öm i ryggen i några dagar så hon har fått tagit det lugnt i några dagar. Jag har slarvat lite med massagen sen Bellas riktiga massör blev gravid, så det är något jag måste plocka upp igen. Sen ska jag dessutom köpa en ryggvärmare från BoT, men först måste jag skrapa ihop lite pengar eftersom en sådan inte kostar gratis. Dessutom tänkte jag börja träna upp ryggen på Bella mer och släppa på spänningarna.
`       Jag skulle behöva boka en tid i ridhuset, och då ska jag först och främst släppa henne lös och låta henne galoppera skiten ur sig och verkligen sträcka ut ryggen. Vi ska även börja löshoppa lite mer och då studshinder speciellt, så hon tränar upp muskulaturen. Efter passen måste jag dessutom bli bättre på att stretcha henne.
`
Det är mina planer hittills men känner att jag vill kunna variera lite mer. Några fler tips på bra övningar som bygger upp och slappnar av ryggen på hästen?
.

Kommentarer
Postat av: sara

sv. Taack :D



Har du testat pessoasele?

2012-04-16 @ 16:13:44
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Minnah

Jag brukar också träna löshopp, vet inte så mycket mer :S

2012-04-16 @ 18:47:05
Postat av: melinda eriksson

Varför är allt bajs så dyrt för??? </3333



SV tack <3

2012-04-16 @ 20:02:52
URL: http://melindaeriksson.blogg.se/
Postat av: Siri

tänkte som Sara på pessoasele, de är skitbra. kostar bara 300 :- med en höökskopia.

2012-04-17 @ 11:25:38
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0