Proppmätt

På grund av det dötrista vädret stannade jag hemma idag, helt och hållet! Lämnade huset endast för att gå ut med Tuffa. Åkte inte ens till stallet då jag hade hjälp idag och jag måste säga att det var jävligt skönt. I alla fall fram till typ 12, sen blev jag sjukt uttråkad. Så jag lekte lite kock och åt hela dagen!
.
Frulle: överarbetad kaffe
.
Lunch: skinka, potatissallad, paprika
.
Middag: tacogryta
.
Sist men inte minst: FIKA framför John Tucker must die
.
Emellan dessa åt jag lite till.. Alltså cheeses, nu hör jag hur det låter. Måste nog röra lite på fläsket imorgon så jag inte måste byta häst till en shire eller så.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha nice

2012-04-15 @ 11:30:50
Postat av: Thea

Haha gott

2012-04-15 @ 20:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0