I mitt hjärta

Jag tror att de här dagarna då Bella endast har skrittats/tömkörts har gjort henne gott! Igår när jag red fick jag henne ordentligt mjuk och fin, hon krökte på nacken, jobbade massor med ryggen och bar upp mig riktigt bra. Vilken jävla känsla att vara så samspelt med sin häst.
`       Vi hade ridhuset alldeles för oss själva så vi kunde arbeta helt ostört. Började med att jobba tempoväxlingar på fyrkanten, sen lite serpentiner och volter och i slutet så red vi på mittvolten. Det var där magin skedde och Bella förtrollades till dressyrpålle. Hon gick så fint! Jävla häftig känsla som sagt, med tanke på att hon inte är lättriden den damen. Vi avslutade sedan med skritt ute i kvällssolen.
.
Du och jag, min lilla kamel. Du och jag.

Kommentarer
Postat av: Thea

Fasen vad duktig du är!

Har tänkt på det en massa gånger men aldrig skrivit det i en kommentar..

Men nu så!

Är sjukt imponerad ska du veta vännen!



Puss på dig

2012-04-18 @ 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0