Min gyllene kärlek


Ursäkta det förra inlägget men jag har fortfarande inte fått te..

Min vackra gula springare arbetade ordentligt igår! Det blev dressyrtrim inomhus och vi övade lite sidvärts, tempoväxlingar och volter vilket hon faktiskt accepterade. Som grädden på moset (hatar det uttrycket, använder det iaf) var hon inte så fasligt rädd för de stora dörrarna som hon brukar, skyggade och höll på att slänga mig ur sadeln endast ett fåtal gånger - success! Jag förstår nämligen aldrig vad som kan vara så farligt med ett par stora, svarta dörrar som hon faktiskt gått igenom x antal gånger. Men det är väl hennes grej..




Kommentarer
Postat av: Amanda mårtensson

Åååååå vad söt Bella är!

2011-11-25 @ 16:58:06
URL: http://mhandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0