Packnoja

.
Ute i god tid as always. Håller på att knåpa ihop en packning till min weekend i Götet och inte är det lätt inte. Varför ska någonting någonsin vara det? Hej fröken bitterfitta, men jag har mens så jag får vara bitter.
`       Hursomhelst så har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon. Det står mellan fin, mellan, ful. Fågel, fisk eller mittemellan. Bekvämt, mellan eller obekvämt. Det blir antingen mysdress i velour med converse, collegetröja, jeans med converse eller svarta tygbyxor, tröja och mina svarta höga kilklackar. Fan vad svårt det ska vara att bara bestämma mig. Det lutar mot mysdressen eller klackarna, någon utav dem blir det nog.
`
Sen kan jag heller inte bestämma mig för om det är värt att ens gå och lägga sig, eller om jag lika gärna kan vara uppe hela natten och sova en stund på bussen till slussen och sen tåget till Götet. Vi åker från stationen kl 06, vilket betyder att jag måste åka ca 04.30 hemifrån för att vara där i god tid, vilket i sin tur betyder att jag måste gå upp (ställa klockan, snoozar i minst 30 minuter) ca 03.30. Nu är klockan snart 23, vilket betyder att jag kommer få sova högst 4 timmar, eftersom jag är långt ifrån färdig med min packning.. Oh cheeses.

Kommentarer
Postat av: Thea

Värsta jag veta.. Att packa alltså :(

2012-05-03 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0