Kan hon inte köpa sina egna jävla bensnören?

Hur tråkigt är det inte att gå in i en ridsportaffär (detta fall Hööks) och köpa ett par fucking bensnören, utan att köpa något annat? Skittråkigt, jag upplevde det själv nyss. Efter en ganska slapp men dötrist skoldag med bruduppsättningar och slöjsyningar så åkte jag till tandis och fick beröm för mina fina gaddar, sen åkte jag och min lilla syster till Hööks för att Bellsan behöver nya bensnören till sitt innetäcke. Hon bajsar nämligen på sin svansrem så det funkar inte. Hur som helst så var det lite humörsänkande att inte få shoppa något roligt, för hur kul är det att köpa bensnören på en skala? Nä, inte så kul.
.
Dock så tillät jag mig själv att kika runt lite eftersom det är ganska billigt att göra det. Har länge kikat på denna hjälm från Lamicell och jag kan säga att den var ännu snyggare i verkligheten än i katalogen! VILL HA!! Kollade även på fleecetäcket med hals, måste ha ett sånt. Sen kollade jag även på HV Polo-kollektionen, som är så snygg. Sen kollade jag även på lite bett. Synd att jag är bankrutt, det kliar galet i shoppingfingrarna.
.
Oh la la, snygg brud i Lamicell!

Kommentarer
Postat av: Thea

Oh la la siken snygging!

2012-03-14 @ 22:21:58
Postat av: melinda eriksson

Man kan ju låtsas att man är fett rik när man är där inne iallafall. haha...

2012-03-15 @ 08:19:59
URL: http://melindaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0