Guldhästen

Alltså ammagaaad vad fint min gula springare sprang idag! Blir så glad! Fast hon var väldigt svårriden, höll på och var galet hispig, sprang för fort, drog i tyglarna och var tung. Var tvungen att verkligen kämpa arslet av mig och ridaridarida! När jag väl jobbade bra med mig själv så jobbade Bella bra också. Duktiga tjejer i ridhuset idag :)
.
.
Imorgon kväll har jag och Sara bokat ridhuset för hoppning! :D eller, Sara bokade och jag hakade på. Har höga förväntningar och lääääängtar, det var så länge sen jag hoppade. Jag har säkert glömt bort hur man gör, kommer säkert tabba mig och styra in i väggen, krocka med Sara och bli avkastad. Eller så får jag panik och hjärnsläpp innan och sitter upp åt fel håll och förstör allt direkt. I sådana fall ser jag till att någon fotar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0