Goooooooodmorgon!

Ja, för det är en riktigt god morgon i och med att jag är ledig! Ska långsamt försöka ta mig upp ur sängen, klä mig i det fulaste och skönaste jag har, gå på kissrunda med Tuffa, käka frukt och sen se om jag kan få liv i min lilla bensinmoppe. Om den funkar så tänkte jag ha Fiona-invigning idag (ja alltså moppen heter det). Ifall den vaknar så åker jag med den till stallet. Tydligen så måste jag byta olja innan jag beger mig på en längre road trip, men till stallet är det ju bara ca 1 mil.
.
Vad händer i era liv en dag som denna?
.

Kommentarer
Postat av: melinda eriksson

SV Tack! En stor ponny på 173 hehe ;)



haha, skönt att man inte är den enda med dom tankarna. SYND att det inte var så alltså... :D

2012-03-15 @ 10:17:12
URL: http://melindaeriksson.blogg.se/
Postat av: Minnah

Skola, sen stallet, sen äta, sen sova :)

2012-03-15 @ 19:08:36
Postat av: Evelina - equilina.se

Jag har haft en "lugn" dag, dvs inte ridit eller behövt åka iväg någonstans utan bara varit hemma och lekt :-)



Sv Kul! :D

2012-03-15 @ 19:18:56
URL: http://equilina.se
Postat av: Thea

Ingen Sherlock idag?? ;)

2012-03-15 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0