Dagens stalleri

Min lilla pålplutt var göllig idag! Duktig tjej samarbetade hyffsat i ridhuset under volt-och sidvärtsarbetet, trots att hon var fegis och livrädd för dörrarna. Vi jobbade i öppna/skänkelvikningar längs långsidorna och la minst en volt vid varje bokstav, för att jag skulle få henne aningen mer avslappnad. Skrittjobbade bara och travade och galopperade något varv för att få ur henne lite energi.
.
Hade tänkt småhoppträna lite i helgen för att komma igång till clear rounden om några veckor. Det är bara en liten tävling för klubben men vafan, det är ju rena rama världscup-hoppningen för mig som aldrig tävlar och som blir dönervös utav det! Men med min stjärnhäst somhoppar fint på lite högre höjder går det nog vägen, annars så har jag ju bjudit på mig själv iaf, alltid något!

Kommentarer
Postat av: SIRI

woop wooop. LYCKA TILL STJÄRTIS!



Ingen propp = ingen proposition = vet inte vilka klasser de har ännu hihihi.

2012-03-07 @ 08:22:05
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0