Feeling generous


Känner mig som en riktigt snäll syster som först lagar frukost och sen lunch till min lillasyster och min andra syster/kusin. Borde jag inte få ett pris eller så?

Ansträngde mig ordentligt (inte för att fjäska eller så, för det behöver jag inte) och gjorde kyckling - och baconmackor. Varsågoda att sno mitt fabulösa recept!


Grönsaker är bra har jag hört någonstans. Men man ska inte tro på allt man hör. Dock så är det ju rätt så gott :)


Man behöver mackor, i detta fall Pågen Subs.


1: Steka bacon 2: Steka strimlad kycklingfilé i baconfettet som blir kvar, istället för olja/smör. Jag gillar att lägga baconet på lite hushållspapper när det är färdigstekt då det suger upp överflödigt fett.


Grönsaker som sagt. I brist på annat blev det bara gurka och isbergssallad. Avocadon skulle ha varit med men den blev bortglömd..


Hällde lite Ceasar-dressing på brödskivorna, som jag värmde i stekpannan innan så de fick lite yta.


På med skiten!


Heeeey, det ser ju ut som om den hör hemma på SubWay!


Och gott var det tydligen! Visst Jozzan?

Kanske ska börja fundera på ett karriärbyte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0