Well, why not?


Har du en Nokia 3310? Lugn, ingen fara, du är inte sist med att uppdatera dig. När jag satt på bussen på väg till Ica hörde jag något som först lät som en radio eller en vanlig konversation, fast en av personerna hade oerhört skum röst. När jag sen kollade lite diskret mot det håll där ljudet kom ifrån så såg jag en lång antenn. Jag sträckte lite till på mig och såg en gubbe med en stor, fucking Walkie Talkie! En Walkie Talkie!! En sådan som man hade när man var liten och sprang runt och lekte spion, en sådan fast mer avancerad (så avancerad en Walkie Talkie kan bli..). Ja bah asså eeh öööh vaaaah?? Själv använder jag en mobiltelefon, liksom.

Anyway, jag skaffade mig det jag skulle i affären och åkte till stallet. Det blev inget arbete i skritten men aktiv skritt blev det i alla fall. Red ut barbacka med Sofia på Adde i eftermiddagsmörkret. Bella var för hoppig och studsig för att arbeta med något annat än att bara hålla sig i skinnet, så det blev bara mys idag.


Kommentarer
Postat av: Evelina - equilina.se

Sv: Hehe joo det har jag... Men den är ju svart! :P Och jag köpte ju en till kavaj i somras, en blå, så jag måste ju ha en blå hjälm till den... (a)

2012-01-03 @ 23:02:25
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0