Snö? Tö?


Godmorgon allihopa!

Började dagen bra? Min morgon var grym i alla fall, började med att vakna kl 09 och komma på att jag är ledig idag. Typ skönt! Nu sitter jag med äggröra, apelsinjuice och dator och kollar ut genom fönstret på en snöfylld värld. Det har återigen snöat massor under natten, och först när jag vaknade (och kom på att jag är ledig, hehe) blev jag skitglad över snön, sen kom jag ju på att jag inte vill ha snö längre.. Men sen tänkte jag lite och jo, jag vill nog ha snö lite till. Eller också så anpassar jag mina åsikter efter vädret helt enkelt, så att jag kan vara positiv oavsett :)
       Kommer det snö - yay vad mysigt, det blir mjukt, ljust, rent, olerigt i hagarna och det är underbart att rida i.
       Blir det tö och plusgrader - Great! Då kommer våren fortare, det blir varmare, halkan försvinner, man återfår alla ridmöjligheter igen och allt blir bara lättare.

Om ett tag ska jag hoppa in i duschen, göra mig lite iordning och åka iväg, antingen direkt till stallet eller till Hööks först. Har ju fått presentkort där och de har fortfarande mega-rea, ska se om jag kan fynda något innan de får in sina nya prylar.


Det skönaste vore ju om det, bara pang-bom, blev vår direkt. Typ aprilväder bara sådär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0